Bitenler Ve Çöpe Gidenler

Merhaba
Bugün sizlerle bitirdiğim ve bitiremeden bozulan işlevini yitiren artık kullanamadığım ürünlerden bahsedeceğim.
Önce bitenlerden başlamam gerekirse ilk sıraya severek kullandığım daha önce belki de 7-8 tane bitirdiğim Lancome rimelleri koyarım. Daha elimde bu biten iki rimelden birer tane var bir tane de Hypnose Drama. Kıbrıs'a giderken duty free de 3'lü kofre olarak satılıyordu. İyiki de almışım. Elimde Lancome marka rimellerden başka daha 4-5 tane değişik markalarda rimeller var ama Lancome'dan vazgeçemiyorum. Aslında benim favorim Lancome Fatale'di. Ama artık ne Türkiye'de ne de duty freelerde bulamıyorum.
Severek kullandığım ve bitirdiğim diğer iki ürün de göz altı kapatıcısı. Biri Rimmel London Match Perfection 2in1 concealer-highlighter (030 classic beige) diğeri Clinique Airbrush concealer (01 fair). İkisini de severek kullandım. Elimdeki mevcut göz altı kapatıcıları biterse yine alırım ama elimde iki tane daha Rimmel London concealer ve 2 tane Mac pro longwear kapatıcı var. Onlar biterse hafif ve günlük kapatıcılar istersem evet alırım.
Garnier Makyaj Temizleme Sütü'nü sevgili +yourfaceismycanvas88 'in youtube videolarında görüp aldım. Evet makyajı güzelce çıkarıyor ve nemlendirilmiş bir ciltle baş başa kalıyorsunuz. Ancak ben maalesef hem severek hem sevmeyerek kullandım. 14 senedir lens kullanıyorum. Miyop astigmatım. Bu nedenle maalesef gözlerim aşırı hassas ve bu ürün benim gözlerimde yanma yaptı. Bu benim korneamın incelmesiyle alakalı bir durum sanırım. Ama Garnier makyaj temizleme suyu ile böyle bir yanma yaşamadım. Bu nedenle ben yoluma makyaj temizleme sütü ile  değil de makyaj temizleme suyuyla devam edeceğim.
Neredeyse her Kıbrıs seyahatimde bir sürü parfümle dönüyorum. Bu iki parfümü de severek kullandım. Hatta Burberry Brit'ten daha önce iki şişe bitirdim şuan 30 ml'lik minisi de çantamda.Geceleri kalkıp parfüm falan sıktığımı düşünüyorum yada içiyor da olabilirim. Yeniden alır mıyım bilmiyorum çünkü ben hep aynı parfümü kullanmaktan sıkılıyorum. Şuan Gucci Rush Ysl Manifesto Chanel Coco Mademoiselle ve daha bir kaç parfüm var. Maalesef az sonra bir tanesi de çöpe gidenlerin arasında olacak çünkü kullanmaktan sıkılmış olmalıyım ki artık kokusu ve rengi değişmiş. Neyse ben bu parfümleri severek kullandım hatta Dior Miss Dior Cherie 'yi okadar çabuk bitirdim ki ne olduğunu anlayamadım. Yeniden gönül rahatlığıyla alabilirim.
Son zamanlarda tırnaklarımı mahvettiğim için pek kullanamasam da takma tırnak kullanmayı seviyorum. Bu yüzden bu yapıştırıcıyı çok beğeniyorum. neredeyse 1 hafta tırnakları hiç çıkarmadan kullanabiliyorum. Bittikçe yenisi alınacak. Zaten bir paketten iki tane çıkıyor.
Bir Gratis markası olan Benri'nin ıslak mendillerini ve pamuklarını çok beğeniyorum. Bir önceki indirimde ıslak mendilleri depolamıştım. Evde iki minik prenses olunca en çok kullanılan şey de ıslak mendil oluyor. Hem çok uygunlar indirimde 1.45 TL ye aldım. Ama son iki indirimde de Benri disk pamuk bulamadığımdan İpek ve Cotton Soft disk makyaj temizleme pamuklarını kullandım. Ama pek beğenmedim çünkü dikişleri çok sertti. Benri'den şaşmayacağım ve stok yapacağım :)
Özel gün ve gecelerde takma kirpikten hoşlanıyorum. Bu iki markanın kirpiklerini pek severek kullanamadım çünkü var mı yok mu belli değillerdi. Gece için olanlar da çok kaba duruyordu. İkisinin ortasını başka  markada bulduğumdan bir daha bu marka kirpiklerde alınmayacak.
Çöpe gidecek olan ürünlere gelirsek ilki Wella'nın New Wave ısı koruyuculu köpüğü. Bozulduğu için atıyorum. Öyle ısıdan koruduğu da yok. Bir daha alınmayacak.
Bir diğer çöpe giden ürün ise Essence 2in1Eyeliner Pen Thin&Thick. Renk vermiyor. Sürmek için mecbur tepesi aşağı tuttuğumdan iyice ucuna ürün gelmez oluyor. Bir daha alınmayacak. (Ürün fotoğrafı azıcık yukarıda rimellerin yanında)
Cacharel Noa EDT. Elimde o kadar çok parfüm var ki bazen dolabın dibine itip kullanmayı unuttuklarım oluyor. Bu da onlardan biri maalesef kokusu ve rengi değiştiği için çöp. Alır mıyım bilmiyorum ama sanmıyorum.
Sheida Mineral Cosmetic. Sırf jel eyeliner sürmeye alışayım ama aldığım ürün ucuz olsun diye aldım. Hemen kurudu. Bir daha alınmayacak.
Nivea Visage serisine ait bu temizleme kremi temizleme sütü temizleme peelingi ve toniği artık çöp. Bunları kimseye danışmadan kafama göre aldım kullandım ve faydasını görmedim. Artık Kiehl's ürünleriyle daha mutluyum. Arşivden cilt bakım rutinim ile ilgiyi yazıyı bulabilirsiniz. Tabi ki bir daha alınmayacaklar listesindeler.
Son olarak Roc Mousse Nettoyante Energisante. Yaklaşık 6 ay kullandığım ve her kullanımda avuç avuç sürerek ısrarla faydasını göremediğim yüz temizleme köpüğü. Sürüyorum hop yok oluyor. Hadi bir avuç daha sık. Ama yok yine olmuyor. Bitirmeye çalıştım ama bitmiyor da. Artık Kiehl's ile mutluyum. Bir daha bu üründe alınmayacak.

Benim bitenlerim ve çöpe gidenlerim böyle. Sizde yorum kısmında düşüncelerinizi kullandığınız ürünleri paylaşabilirsiniz. Bloğuma üye olmayı unutmayın. Aynı zamanda gamzecelikdemir kullanıcı adımla İnstagramdan da takip edebilirsiniz. Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder